Entry-header image

Termeni si conditii de rezervare si anulare

Următorii termeni si condiții se vor aplica tuturor rezervărilor indiferent cum au fost efectuate (prin site-ul propriu, email, telefonic, agent de turism, sisteme sau motoare de rezervări). 

Va rugam sa va alocați timp sa le citiți înainte de a efectua o rezervare. Va rugam sa acordați atenție politicii de plata si de anulare înainte de a rezerva. In acești Termeni si condiții, următoarele cuvinte vor însemna:

  • Acordul” înseamnă confirmarea rezervării împreuna cu acești termeni si condiții
  • Oaspete” înseamnă persoana ce urmează a fi /sau care este deja cazata in Vila
  • Vila” înseamnă Vila Laura 1sau Vila Laura 2 in funcție de rezervare
  • Termeni si condiții” înseamnă termenii si condițiile stipulate in acest acord

Semnând fisa de cazare si/sau consimțământul dat online prin efectuarea unei/mai multor rezervări, oaspetele confirma ca a fost informat despre politica de aplicare a Termenilor si condițiilor.

PROCEDURI DE REZERVARE

Rezervările trebuie efectuate in avans. Tarifările pentru cazare se vor baza pe disponibilitatea de la data ofertării. Oaspeții vor primi o confirmare a rezervării prin email , in scris, o data ce rezervarea a fost securizata (plata prin banca, cash la recepție sau plata card la recepție).
Oaspeții vor primi o confirmare a rezervării prin email , in scris, o data ce rezervarea a fost securizata (plata prin banca, cash la recepție sau plata card la recepție).

TAXE SI PLATA

Tarifele oferite de Vila Laura 1 si Vila Laura 2

Lista de tarife/preturi pentru servicii adiționale, daca exista, este disponibila la cerere si preturile sunt afișate in incinta vilei la recepție. Metoda de plata depinde de alegerea tipului rezervării, iar termenii de plata respectivi pot varia in funcție de rezervare. Plățile pot fi efectuate prin transfer bancar, plata cu cardul (carduri acceptate Master Card, Visa), precum si prin tichete sau carduri de vacanta acesta numai daca rezervarea este efectuata prin siteul de rezervări www.travelminit.ro 

Pentru o rezervare ferma, clientul are obligația de a achita 50% din suma totala in avans când se face rezervarea. Oaspetele are posibilitatea de a plăti tariful întreg pentru întregul sejur cat si pentru celelalte costuri sau cerințe solicitate :

  • card bancar sau
  • virament 

Costurile actuale vor fi plătite doar in moneda locala a vilei (RON).

In situația in care cardul de credit oferit de oaspete nu are suficiente fonduri pentru acoperirea rezervării, atunci rezervarea va fi considerata invalida si va fi anulata. Aceeași situație de anulare se aplica si in situația in care oaspetele deține un card de credit cu o data invalida de expirare sau care expira înainte de ziua de sosire in vila.

Rezervările trebuie sa fie garantate prin plata costurilor de cazare. Plata poate fi făcută prin transfer de bani electronic (in contul bancar menționat pe factura proforma) sau prin card de credit.

In situația in care oaspetele nu plătește la momentul solicitat, vila poate trata rezervarea ca si cum a fost anulata fără alte atenționări.

ANULARI SI NEPREZENTARI

Anulările asupra oricărei rezervări trebuie efectuate in scris.

Clientul poate sa anuleze gratuit daca transmite solicitarea de anulare cu cel mult 15 zile înaintea sosirii. In aceasta situație vila returnează clientului sumele achitate ca avans. In situația in care clientul transmite solicitarea de anulare in cele 10 zile dinaintea începerii sejurului sau daca acesta nu se prezinta pentru cazare in ziua începerii sejurului, caz in care rezervarea se considera anulata, se va retine contravaloarea 50% de cazare ca si taxa de penalizare. Avansul nu se va returna. 

MODIFICARI ASUPRA REZERVARILOR

Modificările survenite in urma oricăror rezervări trebuie efectuate in scris. Nici o modificare nu va fi garantată pana in momentul primirii in scris de către vila. Tarifele survenite in urma modificărilor pot varia, in funcție de natura schimbării, cat si de disponibilitatea in momentul modificării aduse rezervărilor.

POLITICI DE CHECK IN (SOSIRE) SI DE CHECK OUT (PLECARE)

Check-In: începând cu ora 15:00

Check-Out: pana la ora 10:00

Vila este îndreptățita sa cazeze un oaspete sau sa primească un vizitator doar daca se supun acestor termeni si condiții. La sosirea la recepția vila, oaspetele va prezenta un document care sa ii demonstreze identitatea (carte de identitate, pașaport) angajatului prezent la recepție.

Oaspetele va completa si va înmâna recepționerului fisa de cazare completata corespunzător si semnata, in concordanta cu legile României. In caz de necompletare, rezervarea va fi tratata ca „neprezentare”.

Cererile pentru cazări mai devreme sau plecării mai târziu vor putea fi onorate doar in ziua de sosirii, respectiv plecării, in funcție de disponibilitatea zilei respective si vor fi supuse unor taxe adiționale.

Vila Laura 1 si/sau Vila Laura 2 poate depozita pentru o perioada scurta bagajele oaspeților, înainte sau după cazare.

In situația in care aveți nevoie de o cazare mai devreme decât cea standard a vilei, va rugam sa ne contactați.  Vila recomanda rezervarea nopții de dinaintea cazării pentru situațiile in care se dorește garantarea pentru cazarea mai devreme decât ora standard. Depășirea orei de plecare (check out) fără anunțarea in prealabil a recepției, poate duce la extra taxe, inclusive, dar nu limitat la taxa de plecare târzie sau chiar taxa de cazare pentru o noapte suplimentară.

POLITICA DE ACCEPTARE COPII

Vila poate caza gratuit doar copii cu vârsta de pana la 10 ani împliniți in momentul cazării, daca se folosește patul din camera.

Pentru copiii cu vârste peste 10 ani nu se accepta cazarea gratuita, si se va achita prețul unui pat suplimentar. Paturi suplimentare pot fi oferite doar in anumite camera si trebuie specificat dorința de a avea un pat suplimentar in momentul rezervării camerei pentru a verifica disponibilitatea si posibilitatea adăugării unui pat suplimentar.

DETERIOARAREA, DISTRUGEREA SAU INSUSIREA BUNURILOR VILA

Oaspetele va fi direct răspunzător pentru orice prejudiciu adus camerei sau spatiilor publice din vila asupra oricărui mobilier, aparatura electronica, obiecte sanitare, pardoselii, finisajului sau oricărui accesoriu prin actul produs de sine, invitații săi, subcontractori sau musafiri.
Daca aceste deteriorări/distrugeri vor fi observate după plecarea oaspetelui (fără ca acesta sa fi anunțat vila in prealabil), vila își rezerva dreptul de a recupera valoarea prejudiciului.

Vila își rezerva dreptul de a incasa contravaloarea oricărui obiect însușit de către oaspete din Vila. Taxa va acoperi toate costurile de înlocuire a obiectului dispărut.

Vila își rezerva dreptul de a acționa asupra oricărui oaspete care încearcă sa blocheze si care deteriorează orice echipament folosit pentru detectarea si/sau stingerea de fum sau incendiu (detectoarele din camere si din spatiile publice, extinctoarele si/sau hidranții).

Oaspeții care aduc astfel de prejudicii vor fi taxați cu orice cost survenita vila in urma acțiunii lor, si pot fi îndrumați sa părăsească Vila.

In situația in care se observa aceste prejudicii după plecarea oaspetelui, acestuia ii va fi retrasa suma de bani de pe cardul de credit furnizat pentru garantare.

OBIECTE PIERDUTE/UITATE

In situația in care personalul Vila găsește un obiect personal pierdut sau uitat de către oaspete, îl va păstra timp de maxim 2 (doua) luni de la data de plecare a oaspetelui, timp după care Vila va trata acel obiect la discreția proprie.

COMPORTAMENTUL

Vila își rezerva dreptul de a judeca nivelul de atitudine, comportament si de zgomot acceptat al oaspetelui sau al invitaților săi, aceștia trebuind sa întreprindă toate masurile necesare pentru a corecta acțiunile așa cum sunt solicitate de către personalul vila.

In situația in care nu se ajunge la o înțelegere amiabila, conducerea vila poate finaliza o rezervare si poate solicita plecarea imediata a oaspetelui fără a fi obligat sa restituie banii plătiți pe cazare sau sa plătească vreo compensare.

Vila nu poate caza persoane sub influenta alcoolului sau a drogurilor sau a oricăror substanțe narcotice si psihotrope. Vila își rezerva dreptul de a anula imediat rezervarea fără a face nicio compensare sau restituire de bani oaspetelui sau către oaspete.

Vila își rezerva dreptul de a nu caza oaspeți cu atitudine agresiva, insultătoare verbal sau fizica in momentul de cazare (check in), in timpul șederii sau in ziua de decazare (check out). Vila este îndreptățit sa anuleze imediat rezervarea si sa efectueze expulzarea din camera si incinta proprie fără a oferi nici o compensare, in cazul in care aceste reguli vor fi încălcate.

FARA DISCRIMINARI

Face parte din politica pensiuni sa nu discrimineze oamenii in funcție de rasa, culoare, naționalitate, sex, statut marital sau social, vârsta, origini etnice sau persoane cu dizabilități si, ca o gazda responsabila, știm ca avem datoria de a ne proteja atât oaspeții si invitații lor, cat si personalul de un comportament neadecvat. Oaspetele, invitații săi, musafirii si subcontractorii cu care intra in legătura sau (pe) care ii reprezintă au obligația sa adere acestei politici, iar managerul vilei poate decide daca persoanele care nu au respectat aceasta politica mai pot rămâne sau nu in vila.

POITICA DE OCUPARE A CAMERELOR

Oaspeților care își modifica rezervările deja confirmate le solicitam sa anunțe Vila înainte de sosirea planificata, așa cum este menționat in politica de anulare de mai sus, pentru evitarea unor penalizări totale a serviciilor deja rezervate si confirmate.

Numărul de oaspeți care va fi cazat in orice camera va fi strict limitat, conform rezervării, si sub nicio circumstanța nu poate depăși cifra 2 (doi) – cu excepția copiilor sub 10 ani fără pat suplimentar, si 3 (trei) in cazul in care a treia persoana este un copil cu vârsta de peste 10 ani si pentru care se va achita taxa unui pat suplimentar. Limitările au fost stabilite pentru sănătatea, siguranța, confortul oaspeților, cat si pentru designul si pentru motive operaționale ale vila.

Oaspetele este de acord ca daca numărul de ocupanți al uneia sau mai multor camere este mai mare decât cel din rezervarea confirmata, Vila nu va fi făcută responsabila si nici nu va accepta mai multe persoane in condițiile respectivei rezervări. Pentru prevenirea oricăror neînțelegeri la cazare (Check-In) va rugam sa rezervați cu atenție si sa ne transmiteți informațiile reale asupra rezervării, in care sa apară clar notate datele de cazare, tariful cat si numărul de oaspeți. Întotdeauna vom încerca sa întâmpinam schimbările, nevoile si cererile oaspeților noștri, însă nu vom fi responsabili pentru cererile pe care nu le putem onora in urma unei rezervări efectuate greșit.

In situația in care oaspetele nu va putea fi cazat datorita unei dispute apărute referitor la rezervarea confirmata si in neconcordanta cu numărul de persoane sosite la cazare, rezervarea va fi tratata ca „neprezentare” si nu va fi restituita contravaloarea serviciilor plătite.

ANIMALE DE COMPANIE

Animalele de companie nu sunt permise in cadrul hotelului.

POLITICA DE NEFUMATORI SI FOC APRINS

Prin fumat se înțelegere folosirea/aprinderea oricărui tip de țigări: tradiționala, icos, Glo, țigara electronica, vapo, țigări de foi, narghilea samd. Fumatul este strict interzis in toate camerele cat si in toate spatiile publice din interiorul vila, inclusiv culoarele, scările, băile, si zona de recepție precum si tot parterul pensiuni. Fumatul este de asemenea interzis in imediata apropiere a intrării in Vila. Fumatul este permis doar in exteriorul vila, in zona publica special destinata. In caz contrar se va aplica o penalizare de 500 lei.

Aprinderea oricărei surse de foc, inclusiv de lumânări, artificii si / sau bețișoare aromatice este strict interzisa in interiorul vila si va atrage după sine penalizări in valoare de 500 lei.Pentru nerespectarea situațiilor descrise mai sus, Vila are dreptul si obligația sa anunțe politia si sa anuleze imediat cazarea fără a returna nicio valoare oaspetelui.

RASPUNDERE CONTRACTUALA

Toți termenii si condițiile subînțelese prin statutul juridic sau dreptul comun sunt excluși din prezentul document.

Vila nu este răspunzătoare in cazul pierderii sau deteriorării obiectelor personale ale oaspeților sau ale invitaților oaspeților. Răspunderea vila este limitata in concordanta cu reglementările legale, si aplicabila strict valorii prezentului acord.

Vila nu este răspunzătoare pentru deteriorarea sau dispariția obiectelor personale ale oaspeților, in urma interacțiunii acestora cu alte persoane in afara personalului vila sau invitați/vizitatori ai oaspeților, pe parcursul șederii.

Vila recomanda oaspeților sa se asigure ca, pe întreaga perioada in care aceștia nu se afla in camera, ușa către camera este închisa, in caz contrar Vila nu își asuma răspunderea pentru dispariția obiectelor personale. Oaspeților le este recomandat sa aibă încheiata o asigurare de călătorie care sa acopere costurile eventualelor evenimente precum pierderea bagajelor, obiectelor personale, sau banilor.

Oaspetele este direct responsabil de orice deteriorare cauzata in interiorul pensiuni si in special a camerei de hotel, incluzând finisajele, mobilierul, decorațiunile, obiectele sanitare, lenjeriilor, prosoapelor si/sau halatelor, echipamentele si sistemele electronice din camera. Orice deteriorare de orice natura a obiectelor mobile si imobile făcută intenționat sau din neglijenta oaspeților, sau a invitaților/vizitatorilor acestora va fi penalizata corespunzător, oaspetele achitând contravaloarea bunurilor deteriorate, a costurilor de reparație/înlocuire si după caz, a pagubelor indirecte cauzate vila, in cazul in care acesta se afla in incapacitatea de a oferi spre cazare camera.

ANULARILE FACUTE DE Vila Laura 1 si Vila Laura 2

Vila Laura Sovata poate anula orice rezervare imediat după ce un oaspete întârzie plata conform termenilor si condițiilor din momentul rezervării sau daca un oaspete devine insolvabil sau are un administrator numit in afacerile sale care a devenit insolvabil sau daca oaspetele încalcă oricare dintre clauzele stipulate in  termenii si condițiile de mai sus, iar atunci își va folosi eforturile sale rezonabile pentru a oferi oaspeților facilități alternative la un alt hotel similar sau cu un standard comparabil, cu condiția ca aceste facilități să fie disponibile.

CONDITII SI INFORMARI GENERALE

Din motive de securitate, un sistem de supraveghere video este activ in exteriorul clădirii cat si la receptive din interior. Folosirea înregistrărilor este făcută in mod regulat prin aplicarea legii de protecție a datelor personale.

Personalul Vila nu este autorizat sa facă uz de aceste înregistrări si nici sa le pună la dispoziția unor terți, cu excepția solicitării in scris primita de la organele de politie, după legitimare.

Vila Laura  își rezervă dreptul de a deduce orice sumă datorată de către oaspete, iar exercitarea acestui drept nu aduce atingere niciunui alt drept pe care Vila îl poate avea în temeiul prezentului acord sau al legii.

Nici o modificare a prezentului acord nu este valabilă decât dacă este făcută în scris și semnată de fiecare dintre părți sau în numele acesteia.

Neprezentarea sau orice întârziere în exercitarea oricărui drept sau remediu prevăzut în prezentul acord prin lege către Vila Laura nu constituie o renunțare la acest (sau orice altceva) drept sau remediere și nici nu va împiedica sau restricționa exercitarea în continuare a acelui (sau altui) drept sau remediere.

PARERI, SUGESTII & RECLAMAȚII

Suntem bucuroși să primim informațiile dvs., pe care sunteți de acord că Vila Laura le poate utiliza gratuit pentru a reproduce, dezvălui și / sau distribui fără limitare și pentru orice scop, inclusiv opiniile, recomandările și experiențele dumneavoastră . 

În cazul în care un oaspete are o plângere în timpul șederii sale la vila, acesta trebuie să îl aducă la cunoștința personalului vila cât mai curând posibil pentru a ne permite sa ne ocupam de această problemă pe durata șederii dvs.